sobota, lipca 18, 2009

4. Kolejne robótki

Wszystkie prace będę się starała prezentować w kolejności tak jak powstawały.
Nastepnie przyszła kolej na drutki. Znalazłam dosyć prosty sweterek i wydrutkowalam go dla siebie, ale spodobał się siostrze i ona go prezentuje i w nim paraduje : -)


Bluzeczka z kwadratowym dekoltem - Gazetka Diana nr 9/2006,model 6, Opolanka, str.10
Duza zielona serweta ''Cyklamen''



Te serwete ''Cyklamen'' znalazłam w gazetce ''Robótki ręczne'' nr 1, styczeń 1993, str.10,11. Bardzo mi sie spodobała juzż od pierwszego wejrzenia, skojarzyła mi sie ze starymi robótkami i poprostu musialam ja wydziergac :-)

Zakładka ''aniołek'' do książki
Ten aniołek zakładka miał być troszkę chudszy, ale jak widać dobrze się miał - bo on jeszcze jest sprzed kryzysu :-)

Podkładka pod kubek

Podkładka pod kubek - motivo preto schemat.

To jako ciekawostka przyrodnicza. Na spacerze zrobiłam zdjęcie. Kwiat o ślicznym, niebieskim kolorze, to jest niebieski mak himalajski (lat.Meconopsis horridula) - Himalayan valmue - Blue Himalayan poppy. Mak ten pochodzi z gór południowo-wschodniej Azji. Bardzo dobrze zaklimatyzował się tutaj w północnej Norwegii, w klimacie polarnym, a to dlatego, ze rośliny te preferuja chłodne, wilgotne, zacienione miejsca, temp. ok.18 stopni.

1 komentarz:

  1. cudny sweterek, cudny kwiat !!!
    cieplutko pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi :)

    OdpowiedzUsuń